بطور کلی در SolidWorks قطعات بصورت صلب ایجاد می شوند. ولی در صورتیکه بخواهید در یک انیمیشن قطعه ای را بشکل انعطاف پذیر نشان دهید یک راه استفاده از مفهوم طراحی وابسته به اسمبلی (In-Context Design) می باشد. در این آموزش مشاهده خواهید کرد که چگونه توسط این روش می توانید انیمیشن یک فنر که قابلیت تراکم دارد را ایجاد کنید. همچنین مقدمه ای بر ساخت انیمیشن در SolidWorks را می آموزید.
مواردی که خواهید آموخت :
- استفاده از Swept Boss
- روش طراحی وابسته به اسمبلی (In-Context Design)
- ایجاد انیمیشن توسط Motion Study
ورژن نرم افزار : 2015
سطح آموزش: متوسط
فایلهای همراه:
- آموزش تصویری گام به گام فرمت (pdf) در 19 صفحه
- فایل های قطعات و اسمبلی
- عکس رندر شده (jpeg)
برای خرید این مجموعه بصورت آنلاین روی این لینک کلیک کنید.